Sevgililer Gunu ve Aile Gunu

|


Muhtesem sevgililer gunu nasil olmali? .Her zaman disari cikip, biz de burdayiz edalari ile karsindakinden cok etrafi mi suzmek yoksa evde sicacik ozene bezene hazirlanmis bir yemek, birer kadeh sarap ve cocuklarin kahkalari da bugunu ozel kilmak icin yetmez mi?


Birde Sevgili Bestenin tarifi ile Cikolatali sufle yaptim enfes oldu, iki tane yedim. Kiloya cok takilmasamda aksamlari dikkat etmeye calisir ama bu aksam enfis suflelere dayanamadim. Meraklisina tarif Beste"nin blogunda..

Cocuklar yatinca soyle bi televizyona bakalim bende gunlerdir ihmal ettigim bloguma el atayim derken, sevgili kocacigim uyuya daldi.

Bende televizyondaki "You've got mail-Mesajiniz Var" basbasa kaldim. Nostalji oldu bana bu film, ilk izledigimde cok sevmistim. Simdi ama farkli gozle bakiyorum, Meg Ryan'in cocuk kitaplari satan dukkanina bayildim. Benim cocuklarim bayilir kitaplara(benden gecmis sanirim). Gittigimiz yere gotururuz. Gecen aksam dogum gunum icin kutlama yemegine ciktik. Buyuk oglan kitabinida yanina aldi. Hos yan masadaki kizlar oglanlara musallat olunca kitabi unuttu ama olsun:)

Bu arada Kanada'da Subat ayinin 3.pazartesisi "Aile Gunu" dolayisiyla resmi tatil. Bu yil guzel tesaduf oldu, sevgiler gununun ertesine denk geldi. Bu gece sevgilileri ile zaman gecirenler, yarin ailelerine vakit ayirabilirler. Bizim icin de iyi oldu esimin freelance yaptigi projesi bitti. Yarin ailecek biraz gezebiliriz. Bizim icin hafta sali itibariyle yogun bir sekilde baslayacak.

Herkese simdiden iyi haftalar!

3 yorum:

bilge dedi ki...

güzellikler hep seninle olsun sevindim güzel günler yaşadığına bende dün ciftliğe gittim eşimle köpeğimizide aldık tertemiz çam havası okadar iyi geldiki buralarda çok yağmur vardı dün sanki günün önemini bilir gibi bahar dan bir gün yaşadık türkiyeden sevgiler her günün güzel olsun sevgi ve dostlukla...

beste dedi ki...

afiyet olsun begenmenize cok sevindim:)Sevgililer gununu kutladik simdi aile gunu deyince sanki ayri sevgililer varmis gibi olmus :)))saka saka cok guzel bir aile gunude gecirmeniz dilegiyle:)

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

Bilge, ne guzel bir gun gecirmisiniz, hergunuz hep oyle olsun! Bizim buralarda hava cok sevimsiz..Bu yil karda cok yagmadi her yer yamali gibi karli ve yerler tuzlu oldugu icin onunda ayri bir pisligi var. bir an once kisin bitip baharin gelmesini bekliyoruz.

Beste'cim, begenmek ne kelime bayildim. Hazirlanisida cok kolay geldi, bosu bosuna gozumde buyutmusum yillarca! Bu yil gercekten cok komik oldu; Pazar- Sevgililer Gunu, Pazartesi- Aile (Family Day)..Herkesin gonlu yapildi bugun:) Sevgiler!

Related Posts with Thumbnails