Good Bye Citi, Hello HSBC Global Markets..

|






Bu cok once yazilmasi gereken bir yaziydi ama olmadi bir turlu..HSBC'de basladigimda hersey cok yogundu hemen her  gun, gun agarmadan girip aksam karardiktan sonra ciktim..


Herseye yeniden adapte olmam gerekti ve basta bir suru aksilikler oldu..Yogunluk cocuklarimi az gormek ve en onemlisi korkunc yuksek meblaglarla bogusmanin verdigi stress beni cok yipratti.  Calistigim birim Global Markets (Kuresel Para Piyasalari)..


Her turlu para birimin -EUR, Sterling tan Japon Yenine kadar genis bir yelpazede islemleri gerceklestiriyoruz. Farkli ulkelerde, farkli zaman birimlerinde yasayan kurumlarla calisiyoruz..


Citi de sosyal ortam cok guzeldi, HSBC onun tam tersi idi baslangicta..Resmen nefret ettim herseyden neden geldim dedim. Sonra zaman icerisinde sitemi kavrayinca ve en onemlisi Bankanin kalbi olan Hazine'nin basindaki buyuk patronlarla harika bir uyum icinde calismaya basladik, ben gunluk islemlerde mumkun mertebe en az fonlayarak, islemlerin zamaninda gerceklesmesini saglarayarak onlarin takdirini topladim. Baslangicta her islemim dikdik sorgulanirken simdi cogu seye ben karar veriyorum.


Hergun yeni birsey ogrendigim bir dakikanin bosa gecmedigi bir calisma tempom var. Daha dun gibi HSBC'ye baslayali ama tam 14 ay olmus..Bu uzun sesinligin sebebi bu tempoya yenik dusmem..Hayat o kadar ilginc ki hic beklenmedik suprizlerle dolu.


Evde oturdugum donem sanki hic ise donemeyecekmisim gibime geliyordu ama bir dondukten sonra pir donuluyor..


Kimbilir bu sayfalar daha nelere sahne olacak beni izlemeye okumaya devam edin daha paylasacak cok seyler var:)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails