3 Saat

Ertelemekte hakliymisim test gecenin ikisinde yeni bitti! Sinav oncesi yapilmasi zorunlu hazirlik testleri vs derken 3 asama 3 saatte bitti guya 40 dakikalik bir surecti.

Gorustugum sirkette calisan arkadasim yaninda destek kuvvet olsun diye email atinca testleri esimle yapmaya karar verdik. Beraber hesap makinesi, musvette kagit, kalem, su vs ile gectik laptopun karsisina.

Genel bilgilendirme ekranindan sonra sorular ekranda belirince sasirip kaldim! Bildigimiz klasik kisilik sorularinin yonetim bicimi, astlari yonetme, yenilikci yaklasimlar, farkli dil, din ve kulturleri tolere etme, stress duzeyi, sorumluluk alma konulardinda: cok katiliyorumdan az katiliyorum yelpazesindeki 5 cevabi iceriyor. Yillarca Cosmo'lardaki testleri cozmeye alismis biri icin sip sak yapmaya basladim sorulari. Benim hizimdan sorulari merak eden esim, bunlarin icin beni yaninda dikdin, bosu bosuna beklemisin diye de espri yapti. Sayesinde surenin cok onunde gittigim icin bir kahkaha molasi verdik.

Oops oda ne! Finish'e basinca bu sefer farkli tipte sorular gelmeye basladi. Sozel okudugunu anlayip fikir yurutup; dogru, yanlis yada belli degil gibi cevaplar vermek gereken sorular geldi. Biraz bana cok uzun yillar evvel girdigim Toefl sinavlarini animsatti. Icerik yine is, calisan iliskiler, satislar vs ile ilgili uzun paragraflarin okunup cevaplanmasi uzerine kurulmus. Ilk bolumun tam tersi 35 soruya 17 dakika yetmedi son 2 soru kaldi.

Yeniden finish dedik bu seferde sayisal sorular geldi. Esimde playstationla kisa bir ara icin vedalasti sorulara beraber bakmaya basladik. Ama sorular ikimizede cok kolay geldi, hele benim 1-2 gundur yaptigim deneme sinavlarindan cok ama cok basitti grafik yorumla, maliyet hesaplama, kar/zarar cikartma gibi seylerin oldugu basit sorular cabucakcik bitti.

Simdi sira beklemede kimbilir testi yapan Ingiliz firmasinda ne zaman gelecek sonuclar ve benimle baglantida olan insan kaynaklari uzmani beni arayacak umarim bizim Turkiye'ye gidis tarihimizden once olur!

Dip not: meraklisina benzer testler bu adreste (hemde turkcede varmis)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails