Yeniden sinava hazirlanmak..ZORMUS!

Itiraf ediyorum cok uzun zamandir is ilanlarina bile bakmiyorum ama gecenlerde bir gun aklima esip Workopolis ve Monster'da profilimi guncellemistim. Oradan sanirim yine bir beyin avcisi ozgecmisime ulasip, bana elindeki bir isle ilgilenip ilgilenmeyecegimi zormustu. Ben de hay hay deyip atladim cunku bu is zaten bizim TCPN uyesi bir arkadasin basvur ben sana referans olurum dedigi isti.

Hemen Mark'a ben ilgileniyorum ayrica XY bana referans olacak diye yazdim. Oda bana online kariyer sayfamiza git profili olustur sonra konusalim dedi. Soylediklerini yaptim onada haber verdim bi hafta ses cikmadi hadi dedim begenmediler sanirim.

Gecen cuma bana online test yollamis, yonetim stilim, yeteneklerim, sayisal sozel becerimle ilgili. Emailde ayrica kendimi test etmem icin 2-3 tane deneme testlerin oldugu websitesi yollamislar.

Cumadan beri guya testi yapacam ama oncesinde deneme testlerine bakayim dedim ama kisacik ve kolay testleri yapmak icin bile zaman bulamiyorum. Ya cok yorgunum. ya cocuklarla baslayip belirtilen sure icinde en az 10 kere kalkip oturuyorum dolayisiyla sorulari bitiremiyorum bile. Ya uykum geliyor, ya konsantre olamiyorum. Bahaneler hic bitmiyor!

Hasbelkader testleri bitirdigimde ise sonuclar pek parlak degil..Aslinda cok zor sorular degil sayisallar 15 yil oncesi OSS sorularina benziyor, sozel ve yonetim bicimine iliskin seyler iyi okuduktan ve kelime oyunlarina dikkat ettikten sonra yapilacak cinsten..

Neyse, bu aksam icin umutluyum esimin isyerindeki beyzball organizasyonun bileti yarin aksam icinmis bu aksam birden bosaldi.

 Insallah bitirecem tabi hala benimle ilgileniyorlarsa!

4 yorum:

LUNATIC dedi ki...

annebck'üğümde derdi..."blog sen nelere kadirsin" diye:))) İyiki anlatmışsın, yazmışsın bloğunu:)) Toronto ya geldiğimden beri, senin arkadaşlığını ve desteğini hissetmek çok güzell..Eminim birçok insanın hayatında da benim ki gibi önemli bir yerin olacak..:))))

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

Iyi ki annebocuk sayesinde tanistik ve iyi ki geldiniz Meylin'cim! En kisa zamanda gorusmek uzere. Cok optum seni ve fistik kizlarini!

didem dedi ki...

Ilk bos vaktinde testini bitirebilmen dilegiyle..Cocuklarla biliyorum ise guce vakit ayirmak cok zor.Sevgiler

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

Didem'cim yaptim testi simdi yine bekleme modundayiz. Bildigin sure adamlar agir kanlilar hersey cokama cok yavas ilerliyor. sonuc gelinceye kadar boyle giderse ben Turkiye'ye coktan ucmus olacam:)

Related Posts with Thumbnails