Iki Cocukla Toplanti Yapmaya Calismak!

|

Tum elestrilere ragmen benim begendigim bir filmdi "Motherhood/ Annelik" . Kimbilir belki tum karelerde kah gulup, kah agladim ama en cokta annenin yasadiklarinin ya aynisini yada benzerlerini yasadigim icin kendimi gordum.

Gerecekten iki kucuk cocukla birseyleri basarmaya calismak kolay degil. BUGUN yeniden hem filmin kulaklarini cinlattim hem aglanacak halime guldum hemde iki cocukla tek basina birseyleri basarmanin traji komik yanlarini bir kez daha gordum. Is hayatina gercek anlamda dondugumde beni ZOR gunlerin bekledigini aci bir sekilde anladim.

Buyuk yolculuga sadece "4 gun" kaldi ve tatile gonul rahatligi ile cikmak icin gitmeden halletmem gereken bir ton is var. Bunlar icinde en onemlisi gonullu olarak calistigim vakfin finansal tablolarinin hazirlanip vergi beyanlarinin yapilmasi geliyordu. Bugun kontrolleri yapacak Janet ile saat 5 icin sozlestik.

Yola saat 4'te ciktik ama otobusu kacirdik ve en yakin metroya cocuklarla yuruduk. Gittigimiz metro istasyonunda doner kapilar var, ozurlu veya cocuk arabasi icin acilir kapilar yok. Benim elimde laptop ve 3-5 tane agir dosyanin oldugu sirt cantasi, cocuklarin cantasi, iki cocuk ve stroller olunca daracik bolmeli o kapiya sigmamiz tabii mumkun olmayinca, arkadan gelen kadina rica ettim bebek arabasini gecirmesini saolsun kirmadi. Cocuklarla hadi "push/ it" bakalim diyerek nasil sigdigimiza inamadigim o celik daracik kapidan gectik.

Tren yolculugu nispeten kolaydi, sonra gecikmesi ile unlu oldugunu aci bir sekilde ogrendigimiz otobusu bekledik. Tinkir mingir saolsun geldi. Biz Janetle hesaplara bakarken oyalacagini dusundugum sekerler maalesef otobuste bitince cocuklarin cani sikildi, yolculuk biraz azap haline gelmeye basladi. Neyse, otobus bayagi rotarli imis sanirim cok hizli gitti biz sadece 20 dakikalik gecikme ile ulastik hedefe.

Derken cocuklar toplanti salonunu bi anda sahiplendiler. Kocaman toplanti koltuklarinda donmeye, masanin etrafinda kosmaya basladilar, biri bi taraftan biri bi taraftan. Dosyalarin daha bir sayfasina bakmadan ya cisleri geldi ya sus istediler yada aciktilar (ki evden cikmadan biseyler yediler yolda seker, badem ve cevizde atistirdilar). Meraktan diger odalara baktilar.

Bu esnada benim ampuller yandi. Janet'a kullanabilecegimiz baska laptop olup olmadigini sordum. Planim benim laptopta onlara biseyler izletmekti. Ama kullanacagimiz program onun laptopunda yokmus. Ne yapacagiz diye dusunurken toplanti salonundaki televizyon ve DVD playeri gorduk. Janet'da eski dolaplardan cizgi film buldu fi tarihinden kalma. Tamam dedik bebek bakicimiz/babysitter hazir:)

Ama o da ne DVD player TV'ye bagli degilmis yada biz beceremedik. Caresizlikten Janet istemeyerek de olsa kendi laptopunu getirdi ve cocuklara Notre Dome'in kamburu CDsini actik. Bi anda hersey sut liman oldu.

Bizde tum enerjimi kosmayin, susun karistirmayin demek yerine finansal tablolara verdik. Isler bitince, dosyalari teslim ettim artik uzun bir sure muhasebe ile ilgili bir is yapmam sanirim tabi Vakif gelecek seni icin beni yakalamazsa yine.

Aslinda zor olan yapilan is degil ama cocuklarla boyle toplantilara vs gitmek. Bugun planda bir arkadasim bakacakti ama isten gec cikacagi icin planlar degisti. Bende onceden haber verip cocuklarla gittim. Cocuklarin yaptiklari aslinda cok dogal seyler onlari pek suclamiyorum ne kadar sikici calisma ortamlari onlar icin renksiz, oyuncak vs yada onlara ait hicbirsey yoktu!

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails