Pasif Is Arama Modu

|

Dort gozle bekledigimiz tatile yaklasik bir haftakaldi. Artik resmi olarak tatil moduna girdik ama daha bir ay oncesinden ben "is aramama" modundaydim. Sadece arada bir ozgecmisimin bulundugu web sitelerinindeki profilimi guncelleyerek beyin avcilarinin beni bulunmasini kolaylastiracak seyler yapiyordum.

Arada ilanlara baksamda son bir aydir bir tane istisna disinda hicbir seye basvurmadim. Hatta tembelligin dozunu iyice kacirarak, beni arayan beyin avcilarina bile geri donmedim.

Durum o kadar vahim ki Turkish-Canadian Professional Network uyesi beyin avcisi ve insan kaynaklari uzmani ve bana yardim etmek isteyen iki kisiye de guya haftalardir ozgecmis yollayacam.

Daha da kotusu su gereksiz yere stresse girdigim testin sonucunu ogrenmek icin bile caba harcamadim nasil olsa olumlu-olumsuz onlar testin sonuclari gelince beni arayacaklardir diye.

Hic caba harcamadan is arama moduna ben "pasif is arama modu" diyorum, bir nevi bir mucize olup evde otururken kesfedilmeye benziyor.

Aslinda su aralar is arama disinda herseyi yapiyorum. Minik/buyuk oglum dun okula basladi gunlerdir onun telasi ve heyecani vardir. TCPN Eylul toplantisinin hazirliklarini tamamladik bir grup uyesi ile-hizla buyudugu icin ben artik yetisemiyorum herseye. Gonullu calistigim dernegin finansal tablolarini bitirmek uzereyim. Cocuklarin gunluk rutinleri derken gercekten benim en onemli gundem maddesi olmasi gereken sey listemin en sonlarina kaldi.

Insallah tatil sonrasi veya baba askerde, cocuklar anneanne veya babaanne ile egleniyorken daha cok konsantre olabilirim is arama calismalarina.

Arada Is Ararken Motivasyonu Korumanin Yollari  yazimi yeniden okumaliyim odaktan uzaklasmamak icin.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails