Monster Workopolis'e Karsi

Ingilizce "old habits die hard/ eski aliskanliklar zor olur/kaybolur" diye bir deyim var. Maalesef kabul etmek istemesemde bazi aliskanliklarimdan sirf alistigim icin, kolay oldugu icin, duygusal garip baglarim oldugu icin vazgecemiyorum.


En son ornegi dun aksam cekirdek citlatip son is basvurularin goz atarken yasadim. Evet evet bir yandan cekirdek citlatip ( o da kotu aliskanlik cok sukur burada satilmiyor yilda 2-3 kez anca yaparim) cayimi yudumlayip bi yandan sectigim ilanlara basvururken bir anda kafamda simsekler cakti..


Cok uzun suredir Monster.ca'ye bakmamistim. Bazi sirketler ayni benim sadece bir web sitesine goz atmam gibi sadece bir sitede is ilanlarini yayinliyorlar.


Ayrica iki siteninde kendine ozgu arama secenekleri var. Ozgecmis yukleme, yuklenen ozgecmisleri bicimlendirmede farkliliklar gosteriyor.
Bunu cok uzun suredir bilmeme ragmen tembellikten veya tum profilimi yenilemek zor geldigi icin Monster.ca'ye ugramiyordum. Bu is arayan veya calismak isteyen birinin aslinda yapmamasi gereken hatalardan.


Dun cekirdek ve cayin verdigi mutluluk hormonlari sayesinde cok uzun suredir erteledigim Monster.ca ziyaretini gerceklestirdim. Ve "Bingo" tam istedigim gibi iki uc ilan gordum.


Simdi tum enerjimi, konsantrasyonumu toplayim o ilanlara basvurma vakti..Acaba evde baska cekirdek kalmismidir bana guc vermesi icin:)

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails