Yeni Yil Dilekleri ve Altinda Yatan Mesajlar (Is Arayanlar Icin)

|

Is arama dunyasindaki dostlarimin hemen hepsi is cevreleri, potansiyel isverenler, is arkadaslari, beyin avcilari, insan kaynaklari mudurlerine Noel tatili ve yeni yil kartlari gonderdiler. Iyi dileklerle birlikte biz buradayiz, hala is ariyoruz mesajini ustu kapali bir sekilde ekli ve hatirlatmali olarak gonderildi.

Eski dostlar ve sosyal cevre ile baglantiya gecmek, yeni is imkanlarini arastirmak, varsa basvurmak  icin kart gondermek aslinda benimde dusundugum guzel bir firsatti. Ama yapamadim bir turlu ve ben kacirdim bu firsati!. Bu hafta nasil bitti ve biz yeni yilin son gunune nasil geldik anlamis degilim..Okullarin tatil olmasi, calisanlarin da bol keseden tatil kullanmasindan bende tatil moduna girdim. Oysa, yemek yemek ve gezmek yerine is aramaya yogunlasmak icin bu donem bir firsat olabilirdi. Simdi aklimda dolasan isim listesiyle sadece "ah vah" ediyorum...

Belki tam zamaninda yerine ulasmayacagini bilsemde yarin en azindan en onemli kisilere email atarim..Yoksa son dakika gelen bu vicdan azabi uzun bir sure benim pesimi birakmayacak!

Tum bunlardan sonra benim yeni yil icin dilegim is aramaya daha cok zaman ayirmak, boyle onemli detaylari atlamadigim hatta is arama da yeni teknikleri gelistirdigim guzel bir yil olur 2011-umarim..

Cunku icimden bir ses daha cok uzerine dusersem ise girecegim yolunda yada benim temennim en kisa zamanda olsun bekleme ve arama modundan cikip bi yerlere gireyim artik yonunde.

Beklentilerimiz cok buyuk 2011, umarim bizi hayal kirikligina ugratmazsin!


Herkesin yeni yili simdiden kutlu olsun, Basarilarin artarak devam ettigi, mutluluklarin hic eksilmedigi, saglik ve huzurun hep yanimizda oldugu guzel bir yil olsun 2011!

8 yorum:

Pratik Anne dedi ki...

O kartlari cok onceden hazirlamak gerekiyor Ozlem. ben gelecek senenin kartlarini ve address labellarini hazirladim bile :)
Sana da 2011'de yavrushlarinla ve esinle, saglikli, mutlu ve huzurlu bir yil diliyorum. yepyeni bu yil, gonlunden gecen yepyeni bir is getirir insallah sana. Optum

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

Ohh supersin valla Burcu, bende simdiden baslasam iyi olacak! Aslinda tembellik bi yana ben cok da desperate(bi nevi oyleyim aslinda is arama modundan cok sikildim) gozukmek istemedigim icin sanirim bilinc altim bana oyun oynadi..

2011 icin bende senin icin ayni dilekleri paylasiyorum ask, mesk, cocuklarin hep guldugu bir yil olsun. Toronto'dan kucak dolusu sevgiler!

Deli Anne dedi ki...

İyi seneler olsun size de..:)

gezicini dedi ki...

Ankara'dan da sağlık, mutluluk ve başarı dileklerimle. yazılarını büyük bir merakla takipteyim. malum, ben de iş arıyorum. bakalım 2011 de kısmet inşallah!
sevgiler
gorki

gezicini dedi ki...

bir de not. yazıların biraz küçük, okumak zor oluyor. hani satır satır okuduğum için, kusura bakma.
sevgiler
gorki

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

Deli anne cok tesekkurler umarim sizin icinde cok guzel bir yil olur!

Gorki'cim, umarim ikimizde yeni basarilarin ve firsatlarin one ciktigi guzel bir yil olur!

Cok haklisin, blogun bu hali okumak icin cok kotu farkindayim duzeltmeye calistim beceremedim. Simdi kokten degistirecegim ama esimin yardimi olmadan olmayacak sifirdan blog'dan ote kendi websiteme gecmeyi planliyorum. Cok yakinda insallah:)

Minik pasha'yi ve seni cok optum!

Adsız dedi ki...

Güzel arkadaşım ,
2011 senin ve ailenin dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olsun.Sağlık hiç peşinizi hiç bırakmasın :) Mutlu ve huzurlu seneler diliyorum sizlere
Kucak dolusu sevgiler
Merry *. • ˚ ˚ •. ★ ★ Christmas. *. °. ° * * ★ ★ Joyeux. • ˚ ˚ ★ ★ ˛ ˚ ˛ •
•. Noël ★ ˛ ˚ _Π_____. * ˚ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ */______/~ \. ˚ ˚ ˛ ★ ★ ★
˚ ˛ • ˛ • ˚ *| 田田 | 门
°º ♫°° ♫♫ °º ♫°° ♫♫ °º ♫°° ♫♫ °º ♫°

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

RRH,

Cok tesekkurler iyi dileklerin ve sahane gorsel mesajin icin! Bende size suprizlerle dolu, yepyeni baslangiclarin oldugun Ashley'in gonlune gore bir okula gitti yeni bir yil diliyorum..

Related Posts with Thumbnails