Hosgeldin 2010!


Bir yil daha bitti yepyeni bir yil yeni umutlariyla geldi bizim icin. Hersey o kadar hizli basladi ki ben yetisemiyorum artik. Is arama calismalari yeniden hizlandi. Aldigim kararlari uyguluyorum ve sanki taslar daha yerine oturuyormus gibi.

Daha ilk hafta cok onemli bir banka icin aradilar. Telefondaki on elemeyi basariyla gecince dun yuz yuze gorusmeye cagirildim. Ama gorustugum kisiler beyin avcilari onlarla surec daha uzun, simdi benim referanslarimi kontrol ettikten sonra beni bankanin ise alacak mudurune tavsiye edecekler. Mudurunun elinde de cok muhtemelen baska ozgecmislerde var belki daha onunla tanisma firsatim olmadan elenecegim.

Sonuc ne olursa olsun, her bir gorusmede bilgileri ve ozguvenimi tazeliyorum. Plazalarda ki havayi koklamak beni yeniden eski gunlere donduruyor.

Bu esnada cocuklar yakin bir arkadasima gidiyorlar. Simdilik hallerinden mutlular hatta bazen Anna'dan gelmek istemiyorlar.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails