Ne yapmali?

|

Bu hafta yapilmasi gereken biriken islerle bogustum daha cok annelik modundaydim is arama namina bisey yapmadim desem yeridir kafam karisti iyice zaten. Onceki yazilarimdan birinde bahsetmistim degil mi LinkedIn'de ki Women in Finance grubundan?


Oraya kendi laptopum bozukken sikintidan, sadece film dizi izlemek icin kullandigimiz ve duvara monte TV'ye bagli laptopdan(monitoru bozuk) dogru duzgun yazdiklarimi okumadan bir mesaj atmistim gecen hafta. Su bes yil ara konusunda canim sikiliyor, is bulma konusunda sikinti yariyor diye, ne yapabilirim diye..


Su an itibariyle 5000 kisilik grubun en cok yorum alan tartisma konusu oldu. Bambaska ulkelerden, sehirlerden genellikle ise almada karar sahibi kisiler onerilerini yaziyor. Bazisi sadece bana ozel mesaj atmis. Herkesin bulustugu nokta bir sekilde evde oturup tozlanip eskimedigimi kanitlamam (ki hicte oyle degilimdir aslinda ama iste beni gormeleri lazim) gerekiyor.


Cogunlukla benim aklimdan gecen ama uygulamasi zor onerilerde bulunuyorlar.


Ornegin, en cok gelen oneri istedigim bir yerde gonullu calismami hatta stajyer olmami iceriyor. Hic gocunmam gonullu calismayi yapmadigim sey degildir ama su anda benim en buyuk sikintim cocuklara surekli bakacak kimsem yok. Eger ise baslarsam tabi ya krese (cok buyuk ihtimal) gidecekler veya dadi alacagiz ama en azindan ekstra gelir oldugunu icin butcemizde aylik 2000 dollarlik delik acilmayacak. Simdi gonullu olmak icin cebimizden her ay 2000$ vermeye hic gonlum razi degil acikcasi. Yine gonullu calismayi tamamiyle olasilik disi gormuyorum  eger part-time kabul ederlerse o zaman cocuklarin kres masrafida fazla olmaz. Ya da bi ihtimal annemleri cagiracam ama anneme cok yuklenmek istemiyorum burada cok sikiliyor herkesten uzakta, ayrica rahatsiz cocuklar yorar gibime geliyor. Cocuklarin sorun olmadigini farzetsek bile, ben gidip normal ticari bir bankada  staj yapamam ki, benim calismak istedigim yerler hep  uluslararasi islemlerin oldugu riskli yerler niye oraya gonullu birini alsinlar ki? Bu soruyu soracam gruba bu aksam aslinda!


Bazisi master yap diyor: Bu da benim kafamda olan bisey ama cocuklarla ders calismak cok mumkun degil. Ama en onemli sebep ben calisma ortamini cok ozledim, arkadasliklari, sorumluluk almayi, biseyleri basarmayi. Dolayisiyla tam zamanli su anda okula donmek istemiyorum once calisayim nasil olsa masteri yaparim. Birde burada ne kadar kaliriz bilmiyorum ama kalirsak ve calisirsam sirketlerin her bir calisan icin egitim butcesi var. Esimin eski isyerinde (Sungard) yilli $5000 idi bu su anda calistigi isyeri konuyla ilgiliyse hepsini oduyorlar ama limitten emin degilim. Dolayisiyla $25,000 dolardan baslayan programlara isverenin katkisini almak cok daha mantikli.


Su ana kadar bana en cok yardimi olan oneriler direkt yardim teklifleri oldu. Michael Page International ve Robert Half adli dunyaca unlu iki beyin avcisi sirketin biri New York biri Michigan'dan ust duzey yoneticileri benim Toronto ofislerinden benim icin bilgi almaya calisiyorlar.


Benim kafam karisik bilmiyorum ne yapacagimi, sizce nasil bir yontem izlemeliyim?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

En kısa sürede hersey gönlünce olsun. Bu gel-gitler de çok bunaltır insanı .
Umarım kısa sürede bulursun kendine layık bir iş
Sevgilerimle
A.B

Bir annenin ise donme macerasi dedi ki...

Cok tesekkurler umarim hepimiz icinde hersey guzel olur. Cocuklarin tum zamanli benimle olmasi benim icin cok vakit kaybi onlar icin bazi programlar bakiyorum eger istedigim gibi bisey bulursam bana daha cok zaman kalacak. Hayirlisi artik!

bilge dedi ki...

dilerim her şey yolunda gider her şey istediğin gibi olur şansın güzel olsun sevgi ve dostlukla...

Related Posts with Thumbnails